Around here...

...is het alweer augustus! Hoe in hemelsnaam?
...hebben we een heerlijke roadtrip door zuid Duitsland achter de rug. Het was onwijs fijn om even twee weekjes niet bezig te zijn met werk en bruiloft. We waren gewoon even Steef & Imre, die het fijn hebben samen en leuke dingen doen. Echt een aanrader om vrij kort voor je bruiloft er nog eventjes tussenuit te gaan samen.
...geniet ik er ook weer van om weer thuis te zijn. Weer lekker sporten en mijn salades eten, weer in mijn eigen bedje slapen, weer gewoon internet.
...lees ik eindelijk the Power of Now van Ekhart Tolle, een inspirerend boek dat al eeuwen op mijn lijstje staat. Maar eigenlijk wil ik gewoon Harry Potter and the Cursed Child nog een keer lezen. Wat was het heerlijk om weer even in die wereld te mogen duiken, en nog in de zomervakantie ook, net zoals vroeger!
...droom ik er nu dus van om naar de toneelvoorstelling van Harry Potter and the Cursed Child in Londen te gaan. Ooit...
...probeer ik de wandelflow die ik tijdens de vakantie opgebouwd heb, vast te houden. We liepen in Duitsland gemiddeld zo'n 14.000 stappen per dag, hier ben ik momenteel blij als ik boven de 8.000 stappen kom.
...heb ik mijn trouwoutfit zo goed als af! De jurk is al even binnen (over 1.5 week heb ik een afspraak bij de naaister en wordt 'ie helemaal op maat gemaakt. Hij is nu nog zo'n 20 cm te lang...), maar inmiddels zijn ook mijn make-up en haar bedacht, zijn mijn schoenen gekocht en is mijn ondergoed binnen. Nu nog kijken wat ik aan sieraden ga dragen, en dan ben ik klaar!
...kijken we weer eens wat anders dan Game of Thrones. We hebben de hele serie teruggekeken, en maandag eindelijk de seizoensfinale gekeken. Ik hou echt van die serie.
En nu... eigenlijk hebben we helemaal geen tijd om ook maar iets te kijken, maar af en toe lukt het om er een afleveringetje van Gilmore Girls tussen te proppen. For old times sake :)
...geniet ik van alle bruiloft voorpret van onze familie & vrienden. Het tofste was toen onze zelfgemaakte uitnodigingen aankwamen, maar ook de verhalen over hotel kamers die geboekt worden, kleding die gekocht wordt, en gewoon het enthousiasme waarmee mensen uitkijken naar onze grote dag. Het is echt heel leuk dat het nu zo echt wordt, dat we het écht met anderen kunnen delen.
...luister ik vooral heel veel naar podcasts. Tijdens het autorijden, tijdens het koken, tijdens het ophangen van de was, tijdens het wandelen. Het grote voordeel van amper internet hebben op vakantie: een aardige backlog hebben met nieuwe afleveringen! Favoriet op het moment zijn Harry Potter and the Sacred Text, Significant Other, en Elise Gets Crafty.
...train ik mijn ass eraf. Of nouja, eigenlijk eraan ;) Mijn trainer heeft me voor de laatste weken tot de bruiloft nog een behoorlijk heftig schema gegeven - and I'm loving it! Ik waggel als een eendje van de spierpijn, maar man, wat heb ik het ervoor over. En wat voel ik me er goed bij!
...kijk ik uit naar 23 september, natuurlijk. Maar stiekem ook een beetje naar 24 september en alles daarna... Hoe leuk ik het ook vind om onze bruiloft samen voor te bereiden, ik kijk ernaar uit om weer ruimte te hebben in mijn hoofd voor andere dingen. Ik kijk ernaar uit om niet meer een miljoen grote en kleine beslissingen te hoeven nemen, ik kijk er naar uit om niet meer overal achteraan te moeten omdat blijkbaar de hele wereld het verdomt om dingen gewoon meteen te regelen. Dus dat.
...heb ik na deze podcast aflevering stiekeme plannen voor een eigen #The100DayProject, maar wel pas voor na de bruiloft. Anders is een enkeltje richting overload.
...knutselen we all the things voor de bruiloft. We gaan voor een DIY wedding, en dat zullen we weten ook! Maar man, het wordt gaaf :)
...tellen we nu echt af. Nog 37 nachtjes slapen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top