Shoot it: Engagement pictures

Volgens mij is dit voor het eerst in de geschiedenis van Oh Just Shoot dat ik foto's deel die ik niet zelf gemaakt heb. Maar met een goede reden, want vandaag laat ik jullie mijn favorieten zien van onze verlovingsshoot die we in mei gedaan hebben.

Ik deel ze nu pas omdat de foto's die we gebruikt hebben voor de trouwkaart (die krijgt binnenkort een eigen blogpost!) hierbij staan, en we de uitnodiging nog wel een echte verrassing wilden houden. De uitnodigingen hebben we voor onze vakantie verstuurd, en dus kan ik nu eindelijk de foto's met jullie delen!

De foto's zijn gemaakt door Pasquale Langerak van Pas-see fotografie. Zij gaat ook onze bruiloft fotograferen, en we zijn zo blij dat we voor haar gekozen hebben.We hadden zo veel lol tijdens de shoot, ondanks dat het stiekem best een beetje koud was en ondanks de regen. En ik bedoel, kijk nou naar die foto's!








Nog 30 nachtjes slapen... :)

2 opmerkingen :

  1. So, so gorgeous, Stephanie! Love them all!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verlovingsfoto's. Ook de plek waar de foto's zijn genomen vind ik erg mooi. En de manier waarop er met de lichtinval is gespeeld op de foto's met de tunnel is ook super tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top